sanazsanaz، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات ساناز

سلام مجدد

1394/10/20 15:36
نویسنده : زهره
278 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بیستم آذر ماه                                                                          سلام ساناز خانم آبرو کمون چش عسلی مامان  این روزها دارم به این فکر می کنم که چقدر زود بزرگ شدی الان ساناز من پیش دبستانی رفته هفته پیش رفتم خونه مامانی سه شنبه تعطیل بود چهارشنبه رو مرخصی گرفتم آخه جمعه مراسم جشن دایی وحید بود من رفتم آرایشگاه وقتی خاله هارو دیده بودی که رفتم آرایشگاه گفتی منم می خوام برم بهمين خاطر بابا تورو آورد موهاتو با اینکه کوتاه بود آرايشگر خیلی قشنگ درست کرد خیلی ذوق می کردی.  مامان خیلی دوست داره اما بعضی وقتها خیلی کم حوصله میشم نمی دونم چرا اما دوست داشتم می تونستم خیلی بیشتر برات وقت بزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)