sanazsanaz، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات ساناز

تولد مامان

1390/5/17 14:10
نویسنده : زهره
382 بازدید
اشتراک گذاری

 

ساناز خانم امروز تولد مامان دیشب خاله فرزانه با عمو آمدن خونمون.  امسال تولد من با ماه رمضان یکی شده اتفاقاْ تولد مامان توی ماه رمضان بوده عزیز دلم.

 

خاله برام یک کادو قشنگ که شکل قلب بود و توش یک عطر و اسپری خوشبو بود خریده بود برای تو هم یک اسباب بازی که شکل لاک پشت بود خریده بود آخه خاله خیلی دوست داره. اولش می ترسیدی بهش دست بزنی اما بعدش کلی ذوق کردی.

عزیز دلم تو گل باغ زندگی من هستی و بهترین کادوی هستی که خدا به من داده

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

خیلی عروسک دوست داری. هر موقع هم می خوابی بیشتر مواقع غلط می زنی و دمر می خوابی اینطوری.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)