sanazsanaz، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات ساناز

به کجا چنین شتابان

1390/5/18 12:33
نویسنده : زهره
601 بازدید
اشتراک گذاری

به کجا چنین شتابان

روزهایم به سرعت باد می گذرند ، می دوند و می دوزند مرا به فردا، جالبش اینجاست که خودم هم استقبال می کنم از این دویدن از این سرعت سرگیجه آور از این جهش به فردا و گاهی استپ می دهم به خودم که کجا؟؟؟ در فردا چه پنهان است ؟ که اینگونه بی تاپی بمان و لذت ببر از این معصومیت، 2 نگاه شفاف و لبریز از عشق که به تو خیره می شوند از 2 دست پاک که تو را در آغوش می گیرند از چهره ای آسمانی که تو را به عرش می برد از لحظه لحظه هایش سیراب شوو من سیراب می شم از چشمه جوشان عشق تو.

وقتي چشام به نگاهش افتاد كلي ذوق زده شدم، به طرفش دويدم، آري مرواريدهاي بالايي خودشان را نشان مي دادند، عزيز مامان الهي قربون اون مرواريدهايت بروم. سانازم شاید برای دنیا یکی باشی اما برای من یک دنیایی...........دنیای شیرین و رنگین دنیای زیبا که با تولد شیرینت به اون شور و نشاطی بخشیدی . عروسک مامان دوست داشتن تو گل همیشه بهارم انگیزه ی من برای زندگیست با وجود تو من به خود می بالم ... سرشارم از حس مادری حسی که تو عزیز مادر به من بخشیدی .... نمی دونم لیاقتش رو دارم که یه مادر کامل برات باشم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اما از خدا می خوام این قدرت و توان رو بهم بده تا بتونم تو رو آن طور که شایسته اش هستی پرورش بدهم منم هم تمام سعی و تلاشم رو خواهم کرد و هیچ گونه فرصتی رو از دست نخوام داد تا در آینده حسرت نخورم و برات کمبودی باقی نگذارم تو عزیزم شایسته بهترین ها هستی ...

 

گل نازم، مدتي است که از اومدنت به این دنیای رنگی میگذره . دنیایی که همیشه آرزو کردم بتونی ازش چیزهایی رو که میخوایی کسب کنی و بتونی با سختیهاش با موفقیت مبارزه کنی ...البته همیشه برات بهترین ها رو آرزو دارم و سعی میکنم تا جایی که بتونم بهترین ها را برات فراهم کنم...

قشنگترين روز زندگي من روز شكوفا شدن گل وجودت است و حضورت معناي زندگيم شده لحظه ها را به شوق ديدن نگاهت سپري ميكنم. اين شعر زيبا را هم براي مرواريدهاي نازت گفتم.

دندون دخترمن درآورده دو دندون

برميداره قندارو از تو قندون

دو دندون سفيد داره و تمييييييييييز

مامان بزرگ براش يه چايي بريز

دندوناشو ميزنه هميشه مسواك

يه بار نگيد دختر ما نبود پاك

دندون ريزه ميزه از تو قندون ميريزه

هر كدوم از دندوناش مثل يه برف تميزه

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

مامان این روزا اصلاً شب خوب نمی خوابی همش بیدار می شی گریه می کنی دندونات خیلی درد می کنند. اما کاریش نمی شه کرد باید تحمل کنی تا یه خانم بشی که دندونای مرتب و قشنگی داره.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)