sanazsanaz، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات ساناز

11 ماهگی عسل خانم

1390/5/25 13:37
نویسنده : زهره
1,177 بازدید
اشتراک گذاری

     عسل خانم Orkut Scraps - Hello And Hi

امروز ١١ ماه از امدن فرشته خوشبختی می گذره

***یازده ماهگیت مبارک***  

 Orkut Myspace Welcome Scraps, Graphics and Comments

یازده شاخه گل رز تقدیم به تو که یازده ماه با تمام کوچکیت دنیای بزرگ من شدی

یازده شاخه گل مریم هدیه به توکه یازده ماه مرا از تنهایی درآوردی وبا لبخند های زیبایت معنی عشق را به من فهماندی

یازده شاخه گل زنبق نثارتو که یازده ماه چون گلی در باغ دلم نشستی وطراوت وشادابی را برایم ارمغان آوردی

یازده شاخه گل نرگس هدیه به تو فرشته کوچکم که یازده ماه  درکنارم خندیدی ولذت مادر بودن را به من چشاندی

یازده شاخه گل اقاقیا روی سرکوچکت میریزم که یازده ماه است برکت را به خانه ام آوردی

یازده شاخه گل شقایق را تن پوش بدن زیبا ودوست داشتنی ات میکنم که یازده ماه  هروز با درخشش زیبای چشمان معصومت شاداب از خواب برخواستم

یازده شاخه گل یاسمن رااز برای تو تاج گلی میکنم وبرسرت مینهم که یازده ماه  تمام عطروبوی زندگی ساده ام را بهاری کرده ای

وبالاخره یازده شاخه گل لاله را دراین ماه زیبای خدا درزیر باران به تو خواهم داد که یازده ماه است به مهربانی باران شبهای بی ستاره ام را  آرامش بخش کردی

دیشب خاله فرزانه امد اداره بعدش با هم رفتیم خونه خاله جوجه اردک آورد پیشت نمی دنی چه کار می کرد این خانم خوشگله همش می خواستی بگیرش جوجه بدبخت هم می آمد پیشت تو هم بال و برشو می گرفتی و آویزنش می کردی به خاطر همین مجبور شدیم از دستت بگیریم ببریم بزاریمش توی حموم بعدش بردمت حموم آخه خیلی آب بازی رو دوست داری خاله از دیدن بازی کردنت خیلی ذوق کرد آخه جوجه اردک گذاشتم توی تشت پیشت انقدرقشنگ شنا می کرد تو که کاملا تعجب کرده بودی می خواستی بگیریش.شب با خاله رفتیم پارک آب و آتش وبعدش خاله را بریدم خونشون و برگشتیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)