sanazsanaz، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات ساناز

روز جهانی کودک

1390/7/16 14:34
نویسنده : زهره
542 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دنیای زیبا

عشق کوچولوی من روز کودک رو به تو و همه کودکان این مرز و بوم تبریک می گم. امیدوارم زندگی همتون غرق شادی و نشاط باشه .

 

زیبا

 

روز جهانی کودک

 روز جهاني کودک بهانه اي براي ورود به جهان کودکان است؛ براي ورود به اين جهان بايد آگاهي هاي خود را فراموش کنيم و با ناآگاهي هاي کودکانمان همراه شويم.

                        تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net                                

دخترکم من و بابات داریم بهترین روزهای زندگیمون رو میگذرونیم

تو هر روز شیرین تر و شیرین تر میشی و من و بابا هر روز عاشق تر از دیروز

لذت مادر شدن واقعا غیر قابل توصیفه !  هر روز از خدا میخوام هیچ زنی رو از این لذت محروم نکنه

وقتی دستای کوچیکت رو توی دستام میگیرم احساس میکنم دنیا با تمام بزرگیش الان توی دستای منه

وقتی چشمهای سیاهت توی چشمام زل میزنه تمام وسعت دنیا رو توشون میبینم

وقتی میخندی و صدای خنده هات تموم خونه کوچیکمون رو پر میکنه خوشبختی رو با همه وجودم لمس میکنم

همه اینا باعث میشه تا باور کنم همه دنیای من تویی

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)