sanazsanaz، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات ساناز

پایان 20 ماهگی ساناز خانم

1391/2/26 12:45
نویسنده : زهره
412 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک دلبندم نانازم

تبریک   تبریک   تبریک به خاطر بیست ماهگیت

ساناز ابرو کمونی مامان هر روز داره بزرگتر و شیرین تر می شه الهی مامان صد و بیست ساله بشی.

الهی همیشه سلامت باشی.

حالا از کارهای ساناز خانم براتون بگم.

ساناز خانم عاشق شکلات و پاستیل و  آدامس و به آنها نونو می گهو هر چی بهش بدی بازم می خواد

 

ساناز خانم حس مالکیتش خیلی زیاد به حدی که اگر من موبایل باباش بردارم به زور از من می گیره و می گه بابای من بابای من و می بره می ده به باباش

اگر یه نی نی دیگه اسباب بازیش و برداره بهش اخم می کنه می گه نی نی من نی نی من

 

ساناز خانم از آبه بازی هم خیلی خوشش می یاد عاشق آب بازی از هر موقعیتی برای آب بازی استفاده می کنه وقتی می ره توی دستشویی اونجا میشینه و می گه شنگ آب بدید به من تا من حسابی با آن بازی کنم سرش را هم حتی می خواد ببره زیر آب. برای اولین بار توی این چند روز توی دستشویی خانم کار خودش کرد.

بابای هر روز می بردت پارک آخه هر وقت می یاد خونه زود می ری کفشاتو می یاری و ازش می خوای پات کنه یعنی اینکه آمده رفتن به پارک هستی.

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)