sanazsanaz، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات ساناز

پایان 19 ماهگی ساناز خانم

1391/1/26 11:35
نویسنده : زهره
503 بازدید
اشتراک گذاری

 

1185471993-33.gif 

ساناز خانم تازه 19 ماهش تموم شده

الان ساناز خانم 12 کیلو وزن و 84 سانت قدش

   

خانم کوچولوی مامان کلی شیرین کاری بلده

- کفش های باباش بپوشه و توی اتاق راه بره

- دو دستی بزنه روی شکم و پشت مامان و باباش و قاه قاه بخنده

- خوردن شکلات و تنقلات و سس مایونز

هفته گذشته چهارشنبه بابای بردت واکسن 18 ماهگیتو زد و من دلشو نداشتم باهات بیام وقتی اومدن خونه پات ورم کرده بود و نمی تونستی راه بری وقتی می خواستی بلند بشی گریه می کردی و می نشستی و تا فردا هم راه نرفتی اما خدا شکر از فردا شروع به راه رفتن کردی.

خوشگل مامان هر روز می ره پارک و وقتی می رسه به وسایل بازی نمی دونی چه کار می کنه از خوشحالی چه صداهای از خودت در نمی یاری و شروع می کنی به دویدن و از پله های سرسره بالا رفتن و من پایین سرسره تو رو می گیرم آخه بابا از بالا تو رو میزاره سر بخوری تاب تاب می کنی برا خودت تاب تاب عباسی می خونی و می گی تاب تاب ابابی و گلی می خندی و دستاتو می بری بالا دست میزنی تازه از یه چیزی که پله و شیب داره هم بالا می ری و اگه بخوای بهت دست بزنی اعتراض می کنی که دست به من نزنید و بزارید خودم بالا برم. وقتی هم خانم از پارک می خواد بیاد گریه می کنه البته این کار دو سه روز اول کردی اما کم کم انگار فهمیدی که دوباره هم میای.

دیروز با بابای رفتیم ولیعصر که هم برای خانم کوچولو کفش بخریم هم برای مامانی. همین جوری که داشتی راه می رفتی یه هو رفتی جلوی یه دکه و یه دونه پفک برداشتی و فرار کردی بابای هم مجبور شد برات بخره آخه پفک برات خوب نیست و الان برات زوده که بخواهیم بهت بدیم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)